Bråttom.

Japp, ja hade lite bråttom när ja skrev förra inlägget..
Har kommit hem från Nybro nu. Vi gick en lång promenad, jag, Morbror, Christina och Henric. Det var riktigt skönt ute och snön föll så fint! Kände verkligen som att de är på väg att bli jul! Hoppet om en vit födelsedag och jul lever vidare! :) Alltså vit av snö.. Hahah ;)
Har precis ätit lite, väntar på att morfar ska äta klart och så ska vi väl åka till Nybro igen för att gå på hockey. Hoppas på att Nybro tar sig till Allettan. Skulle vara kul om dom fick möta Borlänge. Och jag håller tummarna för Borlänge i dag också. Hoppas dom spöar Hedemora! :)

Men nu ska jag göra mig i ordning så jag är redo att åka så fort morfar är klar!

PussPuss

~miss you~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0