BlaBla

Gick och la mig och läste igår.. När jag läst klart och släckt lampan och precis höll på att somna så ringde telefonen.. Det var Micke som var lite prat sjuk.. Så vi prata på ett bra tag! Sen när jag äntligen fick lägga på och precis hade somnat så skicka han ett sms.. Tänker på dej.. Som att ja inte fattat det efter vårt samtal.. Haha Vart lite irriterad men ja somna om igen ganska snabbt! Vaknade mellan 12-13 idag.. Trött och seg som vanligt.. Men man blir så glad när Bozzen kommer kutandes och flinar och är jätte glad för att man kommit upp! 
Har inte en aning om vad som händer idag. Morfar kom precis hem med öl och glögg åt mig så det blir en liten fylla här ikväll kanske. Hahaha Har precis ätit resterna från igår också.. Mormor försökte få mig att äta upp allt som var kvar.. Nog för att jag är stor, men ja får fan inte i mig mat för tre personer.. Fick bara i mig för två.. Hahah Nej lite överdrivet kanske, men ja har inget annat att skriva.. Hhaha

Ska kika vidare.

Puss

~love it~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0