Blabla..

Vart bara att hjälpa Putte att flytta igår.. Vi körde två vändor, men vi fick med en hel del.. Sen bjöd han på kebabtallrik.. Sen vart vi kvar i huset medans Tomas målade tak och väggar och sen körde han hem mig.. Fick igång internet i Johannas dator igår.. :) Funderar nu på om jag ska köpa den.. Lär kolla över mina pengar bara.. Kollade även på JVM matchen igår mellan Svergie och Ryssland.. Sverige vann med 4-1 :)

Idag har jag inte gjort nått ännu.. Ska försöka få med mig mamma till Falun och handla ett par skor och en jacka.. Men det är ju så jäkla kallt så jag tror inte att det blir nått..

Ska kika vidare nu..


Puss Hej


~varför saknar jag dej~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0