Bästa helgen!!

Har inte haft tillgång till nån dator sen ja skrev sist så därför har ja inte kunnat skriva nått! Har varit hemma hos mamma!

I fredags fyllde jag år och min mamma hade ordnat en överasknings fest till mig!! Peder, Uffe, Tommy, Putte, Jukka, Johanna och Linnea kom hem till mamma och så drack vi lite gott och käka smörgåstårta och sen åkte vi till Borlänge och gick på Skrubben och Liljan! Hade en super trevlig kväll med mina absolut bästa vänner! Vart super glad! Min dag kunde inte bli bättre! Tack så mycket alla!! Ni är bäst!!
På lördagen var jag ruggigt bakis.. Handlade på bolaget för första gången också.. Hahaha Sen satt jag, Jukka och Putte hemma hos Putte och drack lite sen drog vi ner till Borlänge.. Va på skrubben en sväng och sen blev det även Liljan och Butterfly.. Även den kvällen blev super lyckad.. Vart att sova kvar i Borlänge hemma hos Dan.. Vaknde idag och mådde apa.. Morsan kom och hämta mig efter nån timme och så körde hon mig till mockfjärd.. Å nu sitter jag har och har tråkigt och är trött som sjutton!! Ska lägga mig i sängen igen och kolla film..

Puss & God natt!

<3

~you are hot~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0