Allt och inget..

Haft en riktigt rolig jul helg!
Julaftonen började hemma hos mamma med hon, Magnus och pojkarna och jag.. Vi käka, byggde lego, fick klappar och allt sånt som hör julen till. Sen drog jag och Putte ner till Borlänge. Han gick på Engelska och jag gick på Skrubben! Satt där och snacka med Micke och Patrik. Trevligt trevligt var det ända tills Crona kom och bjöd på tequila.. Då vart lilla jag askalas.. Shit, har fan aldrig varit så full.. Slutade med att jag fick sova hos polisen för jag var för berusad för att gå runt på stan själv.. Hahaha Kan inte påstå att jag mådde bra när jag kom in i fyllecellen.. Haha Satan vad jag fick springa och hälsa på toaletten. Tycker synd om dom stackars poliserna som fick springa och öppna min dörr hela tiden.. Hahah Vart utsläppt vid kl 8 på juldags morgonen.. Fy satan, jag trodde dom skulle ta mig för fylla igen när ja klev utanför dörren alltså.. Haha Men jag gick hem till Dan och sov vidare, sen kom Putte och Simon och hämta mig vid kl 13 ungefär.. Dom körde hem mig och så sov jag lite till tills Putte tyckte att jag skulle med ner till Borlänge så jag kunde vara chaffis under kvällen.. Så då det bara att hänga på.. Vi plocka upp Simon och så åkte vi hem till Dan och satt där tills dom skulle dra på husgung.. Då åkte jag hem till Niklas och Linnea och spela Skip-Bo.. Spöa dom båda.. Hahah Jag äger.. :) Sen åkte jag och käka med pappa på donken och sen drog jag till Tommy och Peder som va på hotellet vid Stora Björn.. Fick ligga på Tommys rum hela kvällen i väntan på att Putte skulle ringa och vilja åka hem.. Väldigt snällt tyckte jag! Vid kl 2 ringde Putte så var det bara att åka och hämta dom och sen plocka vi upp Håkan vid klubben i Duvnäs och så körde jag hem alla.. Sov kvar hos Håkan för ja skulle köra honom och hämta hans bil på lördagen.. Så vid kl 13 körde jag honom till Duvnäs och sen åkte jag hem till Putte med bilen och sen åkte jag och morsan och köpte pizza och sen la jag mig och sov.. Sen vakna jag av att Putte ringde.. Han undrade om jag ville hänga med till Dan och dricka öl.. Visst tänkte jag! Men när vi väl kom till borlänge visade det sig att han tyckte att jag skulle vara chafför.. Men det tyckte inte jag så jag drack öl i stället... Hahha Sen gick vi på liljan och hade riktigt kul.. Sen sov jag kvar hemma hos Dan.. Han är så snäll som jämt lånar ut sin gäst säng til mig.. :) Sen på söndag körde jag Håkan och hämta hans bil i Västtjärna och sen så bjöda han på pizza.. Inte för att ja åt så mycket men ändå.. Hahah Sen åkte jag hem till morsan och tog det lungt ett tag tills pappa kom och hämta mig.. Sen sov jag i Mockfjärd. Linnea kom och hämtade mig igår förmiddag och så åkte vi till Arbetsförmedlingen och sen vidare till kupolen.. Hittade inge skor eller jacka som jag skulle utan jag köpte en tröja och en BH.. Fan jag har förstora tuttar och fötter.. Tror jag ska förminska dom.. Tuttarna vet jag att det går, men fötterna vet jag inte riktigt.. Men det är rätt drygt att aldrig hitta nått som passar.. Men men, sånt man får leva med.. Men saken är den att jag fryser rätt mycket om mina fötter i mina skor somjag har nu, för dom är rätt så trasiga.. Och min dragkedja på jackan är trasig också.. Å det är ju jätte skoj när det är -18 ute.. Jackorna ligger ju på runt tusenlappen.. Å det har jag då verkligen inte råd med.. Jaja, idag har har jag inte gjort ett skit. Ska kanske hjälpa Linnea att flytta lite under eftermiddagen, men ja vet inget bestämt.. Ska iaf hjälpa Putte att flytta ikväll.. Det är bestämt iaf! Sitter i Mockfjärd just nu, har precis ätit en mumsig sallad som jag gjort och så fryser jag som en gris. Det är svinkallt här inne.. Ska nog krypa ner under täcket och kolla på tv..

Puss Hej På Dej


~i just love your eyes~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0